onsdag den 6. juni 2012

Parfume, armbånd & fremlæggelser

Heej!

Hej alle sammen! Jeg har ikke lavet nogen nye blogindlæg i et par dage, og det er simpelthen fordi jeg ikke har været hjemme. Jeg har været hjemme hos en der hedder Jacob, og en anden der hedder Signe. Jeg skulle overnatte, og havde glemt at tage min bærbar med, og havde derfor ikke mulighed for at skrive, eftersom jeg ikke har fået downloadet Bloggers app til min mobil. Nå, men jeg vil for det første gerne fortælle, at jeg var en tur i Matas, for at finde en fars dags gave, og så købte jeg også en parfume. Den er fra Burberry og hedder Body (EDP). Den er supergod hvis jeg selv skal sige det! Der kommer lige et billede :)


Og så har jeg også købt et nyt armbånd, det er virkelig fedt, og koster kun 149 kr. i Pilgrim. Og de små charms-knappe-dimser koster 99 for to stk. Man kan få en hel masse forskellige, og armbåndet fås i flere farver og længder.





Og så vil jeg til slut bare fortælle, at vi er i gang med alle fremlæggelserne, og det er MEGA kedeligt.. Vi sidder bare en hel dag, i det samme klasselokale, på den samme stol, og hører på en masse forskellige der fortæller om den samme ting i femten minutter!!! Nå, det var så min dag, skriv gerne om jeres dag i en kommentar! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar