fredag den 1. juni 2012

Haul, tv & mobil

Hej igen!

Jeg ved godt at jeg allerede har lavet et indlæg i dag, men jeg fandt ud af at jeg faktisk havde en hel masse at skrive om, så her kommer det (-:



Jeg har købt et nyt fjernsyn, det er fra Panasonic og er 32 tommer (-:


Og så har jeg købt en kjole, den er fra Vila, og jeg elsker bare farven!


Og to halskæder fra Pieces (-:


Jeg var også et smut i Matas (-:




Og så købte jeg den her Roll-on, som gør at man ser friskere ud rundt om øjnene. Den virker super godt, og er dejlig kølig mod huden.


Man kan aldrig have nok mascara. <3



Og en smart eyeliner, der ligner en tusch, og er supernem at bruge (-:


Men desværre har min elskede mobil fået et hak i hjørnet, og jeg har bestemt mig for, at jeg vil købe et cover..



Man kan ikke se det særlig godt, men pyt med det.. (-:

Nå, det var alt hvad jeg ville skrive for i dag, hav en god weekend!

2 kommentarer:

  1. Var det konfirmationspenge?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, gavekort :) Havde en hel masse gavekort dertil..

      Slet