fredag den 22. juni 2012

OOTD, haul & andet

Hej mennesker!

Jeg ved, at det er ret lang tid siden jeg sidst har skrevet, men jeg har bare ikke haft overskud til det..Sorry ;-)
Jeg kommer nok ikke til at blogge hver eneste dag, men der kommer et et indlæg i ny og næ, det lover jeg!
Som jeg skrev i overskriften, kommer der altså lige nogle billeder af dagens outfit! :-)


 Jeg var lige lidt grim på det billede.. Heh.




 Top: Vero Moda, Nederdel: H&M, Halskæde: Pieces, Jakke: H&M
Skriv gerne hvad i synes om det i en kommentar! :-)




Og så fik jeg købt min bikini og mine sandaler, begge ting sidder FANTASTISK! :-)



Her til sidst ville jeg bare fortælle, at jeg var med til Spartas Kvindeløb i søndags, jeg løb 10 kilometer på 1 time og 4 minutter :-)
Var nogen af jer med til løbet? Eller har i været med i nogen andre løb? Fortæl gerne om det i en kommentar, og skriv hvor lang tid i brugte!

Farvel for denne gang!

2 kommentarer:

  1. Virkelig fedt outfit! -jeg elsker det simpelthen!^^

    -tjek gerne min blog, og smid gerne en kommentar.
    www.myfazhion.com

    SvarSlet